Kako na enostaven način sanirati rjo na vašem avtomobilu in pri tem prihraniti do 200 €?

Rja ja rjavkasta prevleka, ki nastane zlasti zaradi delovanja vlage in zraka.

Če je pravočasno ne saniramo lahko na pločevini našega avtomobila nastanejo luknje. Tega si zagotovo nihče ne želi. Zato smo za vas pripravili podrobno opisan postopek, kako se lotiti sanacije rje, v primeru, če je ta šele v začetni fazi oz. v manjšem obsegu.

1.  RJO JE POTREBNO NAJPREJ ODSTRANITI

Da lahko rjo najprej ustrezno odstranite, potrebujete enega izmed naslednjih pripomočkov, ki ga lahko zagotovo najdete med svojimi orodji:

  • kotni brusilnik z nameščeno lamelno brusno ploščo,
  • električni ali akumulatorski vrtalni stroj z nameščeno jekleno ščetko,
  • grobi brusni papir.

Torej obstajaja več načinov, kako do odstranitve rje. Lahko uporabite katerega izmed zgoraj omenjenih strojev ali pa se lotite odstranjevanje rje kar ročno, z grobim brusnim papirjem.

Ko končate z brušenjem je treba površino dobro očistiti z anti-silikonskim čistilom. Pred vsakim naslednjim postopkom sanacije rje treba površino, ki jo saniramo, vedno temeljito očistiti. Le na ta način lahko zagotovite, da bo vsak dodatni nanos zaščite dosegel maksimalni oprijem.

2. KO JE RJA ODSTRANJENA IN POVRŠINA OČIŠČENA, NANESEMO SREDSTVO ZA ODSTRANJEVANJE RJE

Na očiščeno površino nanesemo antikorozijski sprej in epoksi primer za antikorozijsko zaščito.

3.  SLEDI KITANJE

Ko se sredstvo za odstranjevanje rje posuši, sledi kitanje, ki služi kot podlaga za barvanje v zadnji fazi sanacije.

Kitanje je sestavljeno iz dveh korakov:

GROBO KITANJE

Sedaj bomo opisali postopek grobega kitanja, ki je lahko sestavljen iz dveh nanosov kita, NAVADNEGA KITA IN KITA Z VLAKNI. Če imate NAVADNI POLIESTRSKI KIT ŽE KUPLJEN, vam priporočamo, da ga porabite. Sicer vam lahko iz prakse povemo, da je nanos KITA Z VLAKNI, ki je izboljšana verzija navadnega kita, povsem dovolj za grobo kitanje. Torej vam ni potrebno opraviti grobega kitanja dvakrat, ampak samo enkrat.

Pomembno je, da pravilno zmešamo kit za zapolnjevanje neravnin. Kit se meša 1-2% s trdilcem. Čas za nanos kita z lopatico je približno 3 minute.

V prvem koraku lahko na površino nanesemo POLIESTRSKI kit z vlakni. Po nanosu je potrebno počakati vsaj 15 minut (odvisno od temperature prostora), da se posuši. Nato kit zbrusimo z brusnim papirjem granulacije 80. Ko končamo z brušenjem, površino očistimo z antisilikonskim čistilom, da je podlaga pripravljena za nov nanos kita. Nato gremo čez Poliester kit z vlakni z finem POLIESTER KITOM.

FINO KITANJE

V drugem koraku sledi fino kitanje. Fini kit nanašamo z brizganjem v spraju, v 3-4 nanosih. Kit se mora nato sušiti vsaj 30 minut (odvisno od temperature prostora). Ko je kit suh, ga zbrusimo z zelo finim vodobrusnim papirijem, granulacije od 400-800. Površino ponovno očistimo z nitro razredčilom in jo pripravimo na barvanje.

4.  BARVANJE POVRŠINE Z BARVNIM SPREJEM

Sedaj smo že skoraj pri koncu. Površino imamo pripravljeno za nanos barve. Potrebujete le še pravi barvni sprej, ki bo barvno popolnoma ustrezal vašemu avtomobilu.

Da lahko natančno ugotovite, katero barvo ima vaš avtomobil, morate najti CAR KODO oz. KODO AVTOMOBILA. Na podlagi car kode lahko natančno razberemo, za katero barvo gre in vam lahko zmešamo barvni sprej za vaš avtomobil. Nekatere kode avtomobila imajo na voljo več barvnih nians, zato strankam priporočamo, da se osebno oglasijo v naši prodajalni z avtomobilom ali z delom avtomobila (stransko ogledalo, odbijač, itd.). Ko ugotovimo, za katero barvno nianso gre, vam zmešamo in napolnimo sprej.

V osnovi poznamo navadne barve in metalik barve. Navadne barve ne vsebujejo prozornega laka, medtem ko ga metalik barve vsebujejo. Zato pri nanosu navadnih barv potrebujete le eden sprej, medtem, ko pri metalik barvah potrebujete za barvanje dva spreja (barva + lak).

NANOS NAVADNE BARVE (EN SPREJ)

Pri nanosu barve s sprejem morate upoštevati, da je optimalna razdalja, za kakovosten nanos med sprejem in površino, od 20 do 25 cm. Če boste nanašali barvo iz spreja preveč blizu avtomobila, se vam lahko naredijo kapljice, ki vam bodo stekle tudi tam, kjer vaš avtomobil ne potrebuje »dodatne« barve. Če boste nanašali barvo iz spreja preveč oddaljeno, se lahko zgodi, da se bo več barve razpršilo v zrak, kot na samo površino. Pomembno je, da se barva na »meglo«, to pa lahko dosežete le ob optimalni razdalji med sprejem in površino nanosa.

Barvo nanašate v tankih nanosih, od 3-4 krat.

NANOS METALIK BARVE (DVA SPREJA)

Pri nanosu barve s sprejem, morate upoštevati, da je optimalna razdalja, za kakovosten nanos med sprejem in površino, od 20 do 25 cm. Če boste nanašali barvo iz spreja preveč blizu avtomobila, se vam lahko naredijo kapljice. Torej ista zgodba, kot pri prejšnjem opisu. Če boste nanašali barvo iz spreja preveč oddaljeno, pa se lahko zgodi, da se bo več barve razpršilo v zrak, kot na samo površino.

Za razliko od nanosa navadne barve je pri metalik barvah potrebno nanesti še prozorni lak. Lak nanašamo, ko se barva posuši.

Izdelki iz blog zapisa

Weicon antikorozin v spreju 400ml

17,30 
(0 Mnenj)

Under 395 antikorozijski epoksi primer v spreju 500ml

11,22 
(0 Mnenj)

P360 2K HS antikorozijski primer v spreju 400ml

8,56 
(0 Mnenj)

Mega Akril prozorni lak v spreju 400ml

5,06 
(0 Mnenj)

ARA barvni avto sprej po naročilu (navadna barva) 400ml

14,30 
(0 Mnenj)

ARA barvni avto sprej po naročilu (metalik barva) 400ml

17,90 
(0 Mnenj)

Cromatech set PVC lopatic za kitanje

2,00 
(0 Mnenj)

Eurocel zaščitni ličarski trak premium 25mmx50m

1,66 
(0 Mnenj)

Siadrive 1949 brusni papir P80

1,52 
(0 Mnenj)

Siawat vodobrusni papir P400

0,75 
(0 Mnenj)

Multichimica antisilikonsko topilo 1l

7,31 
(0 Mnenj)