Iskanje

Potrebujete pomoč pri nakupovanju? Pokličite naše specialiste za barve: 03 547 17 18

Splošni prodajni pogoji Spletnega mesta Ara barve so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletnega mesta Ara barve ter urejajo poslovanje med spletnim mestom Ara barve in kupcem. Spletno mesto Ara barve upravlja ARA d.o.o., Levec 56, 3301 Petrovče, davčna številka: SI89017412. Več o podjetju in vizitko podjetja dobite na naslednji povezavi.

Pomoč pri spletnem nakupu, naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi

Pomoč je na voljo v sklopu delovnega časa fizične trgovine (poslovalnice), ki obratuje po naslednjem delovnem času:

  • Ponedeljek
    7:00 – 18:00
  • Torek
    7:00 – 18:00
  • Sreda
    7:00 – 18:00
  • Četrtek
    7:00 – 18:00
  • Petek
    7:00 – 18:00
  • Sobota
    7:00 – 12:00
  • Nedelja in prazniki
    zaprto

Informacije o poslovalnicah in odpiralnih časih dobite na naslednji povezavi.

  • Brezplačno obvestilo pred dostavo s strani Pošte Slovenije.
  • Brezplačna dostava na dom pri nakupih nad 200€.
  • Brezplačen prevzem in plačilo izdelkov v poslovalnici.
  • Brezplačno svetovanje specialistov za barve.

Vse cene na spletnem mestu so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe na spletnem mestu Ara barve in se lahko razlikujejo od cen v fizični poslovalnici. ARA d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletnega mesta Ara barve in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

Na spletnem mestu Ara barve s klikom na gumb “Dodaj v košarico”, izberite želene izdelke. Po zaključku izbora kliknite na ikono nakupovalnega vozička ter se odpravite v nakupovalno košarico. Preusmerjeni boste na košarico, kjer se nahajajo izbrani izdelki. Na tem koraku lahko urejate že izbrane izdelke. Na levi strani pa se nahaja polje za vnos kode za popust.

V primeru, da imate v košarici enega ali več izdelkov, za katere je aktivna koda za popust, v polje vpišite ustrezno kodo in kliknite gumb Potrdi kodo. Koda za popust je lahko vezana na točno določen izdelek ali na celoten nakup (odvisno od vrste kode). Pred uporabo preverite pogoje in trajanje kode za popust. Če imate v košarici več izdelkov in imajo le-ti različne kode za popust, v polje Koda za popust vpišite vsako kodo posebej. Obračunani popusti se vam bodo odštevali od končnega zneska nakupa.

Po vnosu kod nakupni proces nadaljujete s klikom na gumb Na blagajno in sledite nadaljnjim navodilom.

Vrednost kode se prizna le pri nakupu izdelkov, ki so navedeni ob kodi. Kode ni možno zamenjati za gotovino. Kode se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami. Pri posameznemu nakupu je možno unovčiti le eno kodo za isti izdelek. Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletnega mesta Ara barve in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Ko oddate naročilo boste po elektronski pošti prejeli obvestilo “Novo naročilo na Ara barve“, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.

Ara barve si pridržujejo pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje “Moj račun”  ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov oziroma pripravili za osebni prevzem. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo “Pošiljka iz Ara barve je bila oddana dostavni službi.”

V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Za izdelke z brezplačno dostavo, brezplačna dostava ne velja, če so izdelki v kombinaciji z izdelki, ki nimajo označene brezplačne dostave.

Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.

Blago dostavljamo samo znotraj Republike Slovenije.

Načini oddaje naročila

Naročila preko spletnega mesta

  • Oddajo naročila začnete s klikom na gumb “Dodaj v košarico”.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Naročila preko telefona

  • Pokličite na brezplačno telefonsko število 03 54 71 718
  • Naročilo lahko oddate v času odpiralnega časa poslovalnice.

Naročila preko e-pošte

  • Pošljite elektronsko pošto na naslov ara@ara-barve.si.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.
  • V naročilo vpišite:
    • šifre izdelkov s količinami
    • vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
    • željen naslov dostave

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila “Pošiljka oddana dostavni službi”. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti ara@ara-barve.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite “Preklic naročila”, v sporočilu pa navedite ime in priimek kupca, naslov kupca ter številko naročila.

Sprememba naročila

Naročilo po povzetju z gotovino

Po oddaji naročila po povzetju, se naročila ne da več spreminjati. Če bi to želeli, je potrebno:

  • preklicati naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
  • izdelati novo naročilo

Naročilo s plačilno kartico

Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici sledeč:

  • prekličite naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
  • izdelajte novo naročilo

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja ARA d.o.o., Levec 56, 3301 Petrovče. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov ara@ara-barve.si.

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno. Za spletne nakupe trenutno ne izdajamo e-računov. V kolikor za nakup blaga potrebujete e-račun, nam pišite na ara@ara-barve.si.

Ob povzetju z gotovino

Provizija poštne nakaznice je brezplačna.

S plačilnimi karticami

  • s plačilno kartico MasterCard
  • s plačilno kartico Visa in Visa Electron
  • s plačilno kartico American Express

Več informacij o plačilnih karticah najdete na naslednji povezavi. Nakupi s plačilnimi karticami so na spletnem mestu Ara barve popolnoma varni. Prodajno mesto spletnega mesta Ara barve je opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo izstavili račun. Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

Po predračunu

Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku “Način plačila” označite “Predračun”. V svoj elektronski predal boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje (spletne) spletne banke.

Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na naslov ara@ara-barve.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.

PayPal

PayPal je svetovno znana spletna finančna storitev, ki omogoča plačevanje z varnim internetnim računom. Podatke o bančnem računu, kreditni kartici ali debetni kartici preprosto dodate na svoj PayPal račun in jih tako povežete. To pomeni, da vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcu, podatke o tem ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU. PayPal deluje na osnovi bančnega računa, e-poštnega predala, osebnega gesla in zaščitne številke.

Plačilo ob prevzemu v poslovalnici

Naročila, za katera ste izbrali osebni prevzem v naši poslovalnici, lahko plačate na blagajni ob prevzemu naročila. Plačilo lahko izvedete z gotovino ali plačilnimi karticami.

Po ponudbi

V kolikor želite plačati po ponudbi in blago osebno prevzeti v naši poslovalnici, nam pošljite e-pošto na naslov ara@ara-barve.si  in navedite sledeče podatke:

  • šifre izdelkov s količinami
  • naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko
  • kontaktni e-naslov in telefon
  • želen datum in uro prevzema blaga

Stroški dostave bodo obračunani po ceniku Pošte Slovenije ali DPD dostavne službe, in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali in se šteje kot nakup v poslovalnici.

Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v poslovalnici in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka.

Na spletnem mestu Ara barve stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga na območju Republike Slovenije. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Dostava naročenega blaga se izvede v roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka, pod statusom zaloge izdelka »Na zalogi«. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja v sodelovanju s Pošto Slovenije podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Strošek dostave

Ob spletnem nakupu v vrednosti 200,00 € ali več vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih akcijskih izdelkov, ki imajo 10-% ali višji popust) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 200,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 4,06 € oz. po ceniku Pošta Slovenija glede na težo.

Osebni prevzem v poslovalnici

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v odpiralnem času poslovalnice. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Za prevzem naročil, za katere ste si izbrali plačilo v poslovalnici, se s številko naročila oglasite na prodajnem pultu naše poslovalnice. Blago bo rezervirano 3 delovne dni. Po preteku tega roka se šteje, da ste od naročila odstopili.

Kupec je dolžan ob prevzemu izdelkov opraviti pregled na običajni način. Izdelek mora biti v originalni nepoškodovani embalaži. Originalna nepoškodovana embalaža je pogoj za uveljavljanje zahtevkov iz naslova transportnih poškodb.

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko uredite na spletni strani kjer si lahko prenesete obrazcu ali preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov ara@ara-barve.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 03 54 71 718.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih drugih stroškov. Pravico do vračila kupnine imate, ko naše podjetje prevzame blago in opravi pregled prevzetega blaga ali do predložitve dokazila, da ste nam izdelek poslali. 14-dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti v našo poslovalnico na naslov Ara, d.o.o., Levec 56, 3301 Petrovče v 14 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo. V primeru odstopa od pogodbe ste dolžni dokazati kje in kdaj ste blago kupili. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Pravica do odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Naša želja je, da postopek od odstopa pogodbe poteka brez zapletov, zato smo pripravili kratek seznam na kaj je potrebno biti najbolj pozoren pri spletnem nakupu:

  • Embalažo previdno odprite in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste popolnoma prepričani, da je izdelek ustrezen. Ob vrnitvi izdelka predlagamo, da ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine.
  • Z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask.
  • Zaščitno folijo odstranite pazljivo.
  • Vidne sledi uporabe ali montaže izdelka kot so prah, dlake, praske, madeži, umazanija, …

Odstop od pogodbe oziroma vračila blaga ne velja za primere:

  • blago ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera družba nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti
  • blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je bil po dostavi odprt pečat

Osebno v poslovalnici v Levcu

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte ara@ara-barve.si ali preko telefona na 03 54 71 718, v času odprtja poslovalnice.
  • navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon
  • Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo, iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Odpiralni čas poslovalnice najdete na naslednji povezavi.

V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov

  • Ara, d.o.o., Levec 56, 3301 Petrovče

Stroške pošiljanja krijete sami. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

V primeru napačnih ali razbitih izdelkov

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte ara@ara-barve.si ali preko telefona na 03 54 71 718, v času odprtja poslovalnice.
  • po potrditvi oziroma uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije

Stroški pošiljanja so v tem primeru brezplačni. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno dokazilo iz katerega pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa, po potrebi tudi kraj.

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa. Kdaj garancija ne velja?

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba
  • v kolikor je izdelek mehansko poškodovan
  • če je okvara nastala zaradi razlitja baterije
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali ARA d.o.o..

Uveljavljanje stvarnih napak

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Stvarno napako lahko uveljavljate preko obrazca z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov ara@ara-barve.si. ali osebno v poslovalnici. Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

Na spletnem mestu Ara barve smo poskrbeli, da bo vaš nakup popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Spletni center www.ara-barve.si uporablja 256-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.

Avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami se izvajajo preko plačilnega sistem Stripe, s katero ima Ara pogodbo za plačila s plačilnimi karticami. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku spletnega mesta Ara barve.

Ara barve redno preverja varnost svojega spletnega centra.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika. Uporabnik je odgovoren, da je pazljiv pri izvajanju spletnih nakupov in je pozoren na znake, ki lahko kažejo na lažno spletno trgovino. Svetujemo, da ob vsakem sumu prevare pred izvedbo nakupa preveri, da ne gre za prevaro (preko kontaktnih podatkov spletne trgovine).

ARA d.o.o. (upravljavec osebnih podatkov) obdeluje sledeče osebne podatke posameznika pridobljene preko spletnega mesta Ara:

  • Podatki za registracijo za spletno nakupovanje: ime, priimek, naslov, elektronski naslov (ki je hkrati uporabniško ime), telefonska številka, IP naslov, geslo v kriptirani obliki, datum zadnje prijave, datum kreiranja računa.
  • Podatki ob Spletnem nakupu: ime in priimek, naslov (pošta, kraj), telefonska številka, način plačila, način dostave, izdelki, ki jih je posameznik kupil, morebitni drugi podatki, ki bi bili potrebni za sklenitev pogodbe oziroma izvedbo naročila.
  • Podatki kupca v zvezi s spletnim nakupom – morebitne pritožbe, reklamacije, uveljavljanje garancijskih in drugih zahtevkov: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini in načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času nakupa, vsebini zahtevka, komunikaciji s stranko, rešitvi zahteve in drugi podatki, ki so potrebni za rešitev pritožbe, reklamacije oziroma drugih zahtevkov, ki jih uveljavlja kupec.

Osebni podatki zbrani za namen izvedbe spletnega nakupa se obdelujejo na pravnem temelju pogodbe, oziroma dogovora (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Faza registracije za spletno nakupovanje lahko sloni tudi na privolitvi (člen 6/I točka a Uredbe EU 2016/679), če posameznik po registraciji ne opravi tudi nakupa,

Skladno z določilom 158/II ZEKom-1 bomo spletnim kupcem na elektronski naslov, ki so nam ga zaupali ob spletnem nakupu, posredovali e-novice (obvestila o splošnih akcijah, priložnostnih ponudbah, zanimivih vsebinah in novostih), v kolikor spletni kupec ne bi vnaprej odklonil prejemanja e-novic.

Osebne podatke bomo obdelovali zgolj za namene, za katerega so bili zbrani. Osebni podatki zbrani na podlagi privolitve (soglasja) se bodo obdelovali do preklica vaše privolitve. Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zastaralnih rokov, v okviru katerih lahko ena ali druga stran uveljavljata zahtevke izvirajoče iz sklenjenega posla.

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja ARA d.o.o. in njenih obdelovalcev osebnih podatkov, ki jih bodo obdelovali izključno v imenu in za račun ARE. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in nacionalno zakonodajo.

Več o obdelavi osebnih podatkov, vključno z informacijami o tem, kako uveljavljati pravice iz naslova varstva osebnih podatkov pri ARA d.o.o. si lahko preberete na naslednji povezavi.

Če želite ukiniti vašo registracijo v “Mojem računu”, to sporočite na elektronski naslov ara@ara-barve.si. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli preko elektronske pošte  ara@ara-barve.si. Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih eNovic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

Če želite izbrisati osebne podatke, ki jih hranimo za pošiljanje e-novic, nam to sporočite na elektronski naslov ara@ara-barve.si. Zahtevek za brisanje prijave mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim ste se prijavili na e-novice ali pa morate navesti elektronski naslov, ki ga odjavljate. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za brisanje prijave, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

Vsebino, objavljeno na straneh spletnega mesta Ara barve, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. ARA d.o.o. zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

ARA d.o.o., ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletnega mesta Ara barve, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletnega mesta Ara barve ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke na spletnem mestu Ara. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala na spletnem mestu Ara. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

ARA si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletnega mesta Ara barve kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

ARA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 03 54 71 718, pošljite elektronsko sporočilo na ara@ara-barve.si ali nam pišite na naslov ARA d.o.o., Petrovče 56, Levec 3301. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

Back to Top
03 54 71 718
Izdelek je dodan v košarico

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. Preberi več

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close